734 445 555 (pracovní dny 7-21 hod) Kontakty Sledování zásilky

10. 12. 2020

Jak si zajistit doručení zásilky na Vánoce?!

AktualityExpresní doručeníPřeprava mimo EURady a tipy

Vánoce se už pomalu blíží a s nimi i jeden z nejnáročnějších měsíců pro doručování zásilek. Odeslání Vašeho balíku ale nemusí být až tak stresující a komplikovaná záležitost, jak se může na první pohled zdát. Stačí si dát pozor na termín, do kterého je nutné předat zásilku kurýrovi.

Ať už se chystáte poslat zboží zákazníkovi, rozeslat vánoční přání nebo potěšit Vaše blízké vánočními dárky, nezapomeňte odeslat balíček včas.

Vzhledem k aktuální situaci je důležité zmínit, že žádný dopravce negarantuje doručení do určitého dne. Dopravci pouze doporučují termín, do kdy by měla být zásilka podána, aby byla včas doručena.

Termíny doručení do Vánoc

Chystáte se poslat balíčky v rámci České republiky? Doporučujeme dodržovat následující termíny pro podání zásilky.

DopravceTermín
DPD18.12.2020
UPS18.12.2020
TNT18.12.2020
TopTrans18.12.2020

Pro zjištění přesné ceny poštovného stačí zadat hmotnost a parametry Vaší zásilky do naší online kalkulačky poštovného. Na základě ceny či doby doručení si pak vyberete přepravní společnost, která Vám bude nejvíc vyhovovat. My se pak postaráme zbytek.

Pokud chcete posílat dárečky na Vánoce do ostatních zemí, doporučujeme je podat nejpozději 16. prosince 2020. Konkrétní termíny pro jednotlivé přepravce doplníme hned, jak nám je přepravní společnosti sdělí.

S expresním doručením zásilky Vánoce jistě stihnete

Pokud chcete, aby Vaše zásilka skutečně dorazila do Štědrého dne, pak neváhejte využít možnost odeslat zásilku prostřednictvím expresní služby s garantovaným doručením do jednoho pracovního dne od vyzvednutí.

Buďte trpěliví

Od chvíle, kdy zásilku předáte kurýrovi, až do okamžiku, kdy zásilka dorazí na místo určení, je se zásilkou hodně práce. Celý tento proces můžete sledovat odkudkoliv prostřednictvím služby Track&Trace, kam zadáte sledovací číslo zásilky. Buďte prosím trpěliví, může to nějakou dobu trvat.

Pokud si však ve sledovacím systému všimnete něčeho neobvyklého a zdá se Vám, že se balíček zpozdil, neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu každý pracovní den od 7. do 21. hodiny na čísle 734 445 555 nebo na email info@shipex.cz

Zaujal vás tento článek? Sdílejte ho s přáteli:

Další články

Jak si vedou přepravci? Srovnání kurýrních společností.

21. 7. 2021

Jak si vedou přepravci? Srovnání kurýrních společností.

NezařazenéPřeprava mimo EURady a tipy

Srovnání přepravců. Výhody a nevýhody přepravních společností působících na českém trhu. Sestavili jsme pro vás stručný přehled.

Číst více
Kam na dovolenou? Aktuální informace k cestování.

5. 7. 2021

Kam na dovolenou? Aktuální informace k cestování.

Nezařazené

Řešíte program na léto, kam na dovolenou nebo alespoň kam na výlet? Cestovní ruch je jedno z těch odvětví, kterým pandemie otřásla nejvíce. S cestováním je to letos komplikovanější než předchozí roky. Nikdo nemohl plánovat letní dovolenou dopředu. Letoviska ale hlásí volné kapacity a země s menším výskytem koronaviru otevírají své hranice a snaží se […]

Číst více