734 445 555 (pracovní dny 7-21 hod) Kontakty Sledování zásilky

12. 10. 2020

Jak provést změnu přepravního štítku?

AktualityRady a tipy

Nenápadný a přitom tak důležitý – přesně to je přepravní štítek. Na tomto kousku papíru se nachází všechny důležité věci, které kurýr potřebuje znát pro správné doručení. Co však dělat, když omylem zadáme chybné údaje a jak provést jejich změnu?

Nic si z toho nedělejte, stává se to každému z nás. Pokud si na vytištěném štítku všimnete, že máte chybně zadanou adresu odesílatele nebo příjemce, kontaktujte poskytovatele logistických služeb.

Můžu změnu přepravního štítku provést sám?

Do změn se sami rozhodně nepouštějte. Veškeré údaje, které jsou na štítku, jsou evidovány v systému. Pokud by došlo během přepravy ke ztrátě či poškození zásilky, nedala by se zásilka dohledat a zanikl by Vám nárok na následnou reklamaci.

Pokud si všimnete chyb, kontaktujte poskytovatele logistických služeb a požádejte jej o provedení změn. Ti změnu provedou a obratem Vám pošlou nový přepravní štítek, který následně zkontrolujete a nalepíte na zásilku.

Nezapomeňte kurýrní společnost informovat o všech změnách týkající se přepravního štítku. Jakmile to uděláte a obdržíte potvrzení, můžete starý štítek vyhodit.

Můžu přepravní štítek napsat ručně?

Společnost TNT a UPS tuto možnost umožňují, jsou s tím ale spojeny určité komplikace a není to příliš praktické.

Hned vám řekneme několik důvodů, proč je lepší si štítek vytisknout:

  1. Rukopis může být nečitelný.
  2. Pokud dojde do kontaktu s vodou, text se rozpije a štítek se poškodí – v případě že dojde k poškození štítku, kurýr nebude moci zásilku naskenovat a může tak během přepravy dojít ke ztrátě zásilky.
  3. Pokud budete odesílat několik zásilek, bude vypisování štítků časově náročné a únavné.

Odeslali jste zásilku přes nás?

Zabalili jste zásilku, ale zjistili jste, že je váha větší, než jste čekali? Všimli jste si chyby v doručovací adrese nebo jste zjistili, že adresa doručení je jiná? Bez ohledu na to, o jaký případ se jedná, neváhejte a okamžitě kontaktuje naší zákaznickou podporu na čísle 734 445 555 nebo na e-mail info@shipex.cz a informujte ji o chybách.

Mějte také na paměti, že u některých změn může dojít ke změně data vyzvednutí zásilky. Některé změny mohou také vyžadovat jinou trasu nebo jiného dopravce, proto se může stát, že budete požádáni o doplacení rozdílu v částkách.

Zaujal vás tento článek? Sdílejte ho s přáteli:

Další články

Jak si vedou přepravci? Srovnání kurýrních společností.

21. 7. 2021

Jak si vedou přepravci? Srovnání kurýrních společností.

NezařazenéPřeprava mimo EURady a tipy

Srovnání přepravců. Výhody a nevýhody přepravních společností působících na českém trhu. Sestavili jsme pro vás stručný přehled.

Číst více
Kam na dovolenou? Aktuální informace k cestování.

5. 7. 2021

Kam na dovolenou? Aktuální informace k cestování.

Nezařazené

Řešíte program na léto, kam na dovolenou nebo alespoň kam na výlet? Cestovní ruch je jedno z těch odvětví, kterým pandemie otřásla nejvíce. S cestováním je to letos komplikovanější než předchozí roky. Nikdo nemohl plánovat letní dovolenou dopředu. Letoviska ale hlásí volné kapacity a země s menším výskytem koronaviru otevírají své hranice a snaží se […]

Číst více