734 445 555 (pracovní dny 7-21 hod) Kontakty Sledování zásilky

19. 10. 2020

Proč nemůžu sledovat svou zásilku?

AktualityExpresní doručeníPřeprava mimo EURady a tipy

Každá zásilka má vlastní sledovací číslo, díky kterému můžete sledovat, kde se právě nachází. Občas se však může stát, že sledovací číslo nefunguje. Možná si v tu chvíli říkáte, že je něco špatně, nemusí to však tak být.

Pokud se Vám po zadání sledovacího čísla nezobrazí žádná zásilka, nemusí to nutně znamenat, že je s ní něco v nepořádku. Může se stát, že kurýr při vyzvednutí zásilky nenaskenoval čárový kód nebo že informace o sledování zásilky nebyly doposud aktualizovány. Pokud tato situace nastane, nemusíte se bát. Kurýři udělají maximum pro to, aby byla zásilka doručena příjemci.

Sledovací číslo nefunguje, znamená to, že zásilka ještě nebyla odeslána?

V případě, že jste zakoupili zboží online a ve sledování nevidíte žádné aktualizace, může to být proto, že zásilka ještě neopustila místo prodejce. Jakmile kurýrní společnost vytvoří přepravní štítek, prodejce obdrží sledovací číslo bez ohledu na den odeslání. Pokud například prodejce vytvořil štítek dva dny před odesláním, v systému sledování se nic nezobrazí.

Zdánlivě nefunkční číslo zásilky může znamenat pouze to, že jej kurýr ještě nestihl naskenovat do systému.

Totéž platí, pokud jste si objednali přepravu kurýrní společností. Sledovací systém zobrazí informace až po vyzvednutí zásilky. Pokud tedy nemůžete svůj balík sledovat, důvodem může být to, že stále neopustil místo odesílatele.

Poškozený přepravní štítek

Pokud došlo k poškození přepravního štítku, kurýr nemůže čárový kód naskenovat. Pokud je doručovací adresa stále viditelná, pak je vysoká pravděpodobnost, že zásilka dorazí na místo příjemce bez dalších aktualizací v systému.

Pokud došlo k úplnému poškození štítku, je velmi pravděpodobné, že zásilka v systému přestane měnit svůj stav. Pokud nejsou na krabici žádné další informace o jejím majiteli, počká kurýrní společnost, než zákazník zahájí reklamační řízení a balíček odešle zpět odesílateli.

Neobdržel jsem sledovací číslo. Jak můžu zásilku sledovat?

Pokud jste neobdrželi sledovací číslo, může to být způsobeno tím, že zásilka ještě nebyla potvrzena. Zkuste ještě chvíli vydržet, než Vám dojde přepravní štítek včetně sledovacího čísla na e-mail.

Nejste si jisti, zda můžete poslat zásilku? Obraťte se na naši zákaznickou podporu, a to buď na e-mail info@shipex.cz nebo na telefonní číslo 734 445 555. Vzhledem k aktuální pandemii COVID-19 může dojít ke zpoždění doručení zásilky. Pokud tedy nevidíte změnu ve sledovacím systému, může to být způsobeno zpřísněnými hraničními kontrolami.

zdroj: canva

Zaujal vás tento článek? Sdílejte ho s přáteli:

Další články

Jak si vedou přepravci? Srovnání kurýrních společností.

21. 7. 2021

Jak si vedou přepravci? Srovnání kurýrních společností.

NezařazenéPřeprava mimo EURady a tipy

Srovnání přepravců. Výhody a nevýhody přepravních společností působících na českém trhu. Sestavili jsme pro vás stručný přehled.

Číst více
Kam na dovolenou? Aktuální informace k cestování.

5. 7. 2021

Kam na dovolenou? Aktuální informace k cestování.

Nezařazené

Řešíte program na léto, kam na dovolenou nebo alespoň kam na výlet? Cestovní ruch je jedno z těch odvětví, kterým pandemie otřásla nejvíce. S cestováním je to letos komplikovanější než předchozí roky. Nikdo nemohl plánovat letní dovolenou dopředu. Letoviska ale hlásí volné kapacity a země s menším výskytem koronaviru otevírají své hranice a snaží se […]

Číst více