Notice: Function is_feed was called incorrectly. Conditional query tags do not work before the query is run. Before then, they always return false. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 3.1.0.) in /var/www/magazin.shipex.cz/wp-includes/functions.php on line 5865
Reklamace poškozeného nebo ztraceného balíčku - Magazín ShipEx.cz
734 445 555 (pracovní dny 7-21 hod) Kontakty Sledování zásilky

13. 12. 2020

Reklamace poškozeného nebo ztraceného balíčku

AktualityPojištěníRady a tipy

Ačkoli si s balením dáváme opravdu záležet, může se stát, že během přepravy dojde k poškození zásilky. Někdy dokonce i k jejímu ztracení. Víte, jak se v takovém případě zachovat? Připravili jsme pro Vás jednoduchý návod, který Vám v případě reklamace pomůže zachovat chladnou hlavu a celý proces bez přebytečných vrásek na čele vyřešit.

Jak postupovat v případě poškozené zásilky?

Pokud je zásilka poškozena, měl by příjemce okamžitě kontaktovat dopravní společnost v zemi doručení a poskytnout následující údaje:

  • Sledovací číslo zásilky
  • Seznam položek v balíčku
  • Hodnotu zásilky
  • Způsob a výši poškození
  • Informace o způsobu balení

V případě poškozeného balení dochází ke zpětné fyzické kontrole zásilky kurýrem. Do jeho příjezdu by příjemce neměl s poškozenou zásilkou manipulovat. Zásilku je nutné předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána – tedy včetně vnějšího i vnitřního balení.

Pro úspěšné uzavření škodného šetření by měl mít odesílatel vždy k dispozici fakturu za zasílané zboží, která může být dopravcem požadována pro uznání škody.

Poškozený nebo ztracený balík? U nás bez starostí.

Reklamaci a veškerou dokumentaci (fakturu za zboží, fotografie poškození) zašlete na naši emailovou adresu info@shipex.cz. Tímto začne reklamační šetření, o jehož výsledku Vás budeme informovat do 30 pracovních dní.

V případě zjištění nedostatečného způsobu zabalení nemohou být reklamace uznány.

Jak postupovat v případě ztracené zásilky?

Pokud nebyla zásilka dodána dle předpokládaného data doručení, měl by zákazník (ideálně odesílatel zásilky) neprodleně oznámit tuto skutečnost dopravci.

Je potřeba vědět:

  • Jakým způsobem byla zásilka zabalena
  • Co bylo jejím obsahem

U všech reklamací týkajících se zjištěných ztrát nebo poškození musí být za přítomnosti kurýra sepsán ve dni doručení zásilky Protokol o poškození/škodě.

Jak postupovat když se zásilka zpozdí?

U expresních služeb poskytujeme garanci doručení a vrácení rozdílu z ceny poštovného mezi expresním a standardním doručením. Toto platí pro zásilky odeslané prostřednictvím kurýra UPS Express a UPS Express Saver na základě jeho podmínek o garanci včasného doručení. Před odesláním expresní zásilky tedy doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku 734 445 555 a ověřit si datum doručení.

Reklamace spojené se zpožděním zásilky musí být oznámeny do 7 dní od obdržení zásilky.

V případě problému se zásilkou je nezbytné s kurýrem vyplnit reklamační protokol!

Pokud máte otázky ohledně poškozené či ztracené zásilky, neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu každý pracovní den od 7. do 21. hodiny na čísle 734 445 555 nebo na email info@shipex.cz.

zdroje obrázků: canva

Zaujal vás tento článek? Sdílejte ho s přáteli:

Další články

Jak si vedou přepravci? Srovnání kurýrních společností.

21. 7. 2021

Jak si vedou přepravci? Srovnání kurýrních společností.

NezařazenéPřeprava mimo EURady a tipy

Srovnání přepravců. Výhody a nevýhody přepravních společností působících na českém trhu. Sestavili jsme pro vás stručný přehled.

Číst více
Kam na dovolenou? Aktuální informace k cestování.

5. 7. 2021

Kam na dovolenou? Aktuální informace k cestování.

Nezařazené

Řešíte program na léto, kam na dovolenou nebo alespoň kam na výlet? Cestovní ruch je jedno z těch odvětví, kterým pandemie otřásla nejvíce. S cestováním je to letos komplikovanější než předchozí roky. Nikdo nemohl plánovat letní dovolenou dopředu. Letoviska ale hlásí volné kapacity a země s menším výskytem koronaviru otevírají své hranice a snaží se […]

Číst více